Size: a a a

CODE BLOG / Чат

2020 September 15

ПЗ

Павел Зенкин... in CODE BLOG / Чат
Барсик [SpamBlock]
Интерфейсикииии
поддержка шарпа 8 будет, кроме как раз методов интерфейса по умолчанию)))
источник

Б[

Барсик [SpamBlock]... in CODE BLOG / Чат
Павел Зенкин
поддержка шарпа 8 будет, кроме как раз методов интерфейса по умолчанию)))
Та всмысле блятб
источник

ПЗ

Павел Зенкин... in CODE BLOG / Чат
😂
источник

Б[

Барсик [SpamBlock]... in CODE BLOG / Чат
Ну ладно, свитч-выражения и индексы
источник

ПЗ

Павел Зенкин... in CODE BLOG / Чат
прочитай ссылку, а не верь на слово)
источник

Б[

Барсик [SpamBlock]... in CODE BLOG / Чат
Тоже ничего
источник

Б[

Барсик [SpamBlock]... in CODE BLOG / Чат
Павел Зенкин
прочитай ссылку, а не верь на слово)
Помидоры консервирую
источник

4

4g in CODE BLOG / Чат
Анатолий Вассерман
А сколько мАЧ батарея внешняя?
40000
источник

CM

Cyber Mavka in CODE BLOG / Чат
4g
40000
Вархаммер
источник

4

4g in CODE BLOG / Чат
ога :)
источник

ПЗ

Павел Зенкин... in CODE BLOG / Чат
Барсик [SpamBlock]
Та всмысле блятб
Мне лично вот это очень зашло, прям не хватает:
Editor Iteration Profiler (EIP) can help you identify bottlenecks in your code during domain reloads (Enter Playmode, Script Compilation, etc.).
In Unity 2020.2, the application that processes the conversion (il2cpp.exe) takes advantage of modern multi-core processors, dramatically decreasing the overall IL2CPP player build times.
Camera.main used to be a performance costly function to call. With this optimization a dedicated list of objects with the main camera tag is maintained, and searching this list is almost instantaneous.
Nested Prefab loading in the editor has been optimized and sped up by up to 20x.
Regarding script dependencies , Prefabs that contain MonoBehaviours will now be in sync with the script and won't lose references in the case of compile errors.
Scene searching is no longer limited to the open Scene; it's now possible to search through all the Scenes and Prefabs of your project at once.
источник

ПЗ

Павел Зенкин... in CODE BLOG / Чат
а новый шарп - не так уж и нужен, жили без него и дальше поживем.
источник

🎁

🎁Kopoh🎄 in CODE BLOG / Чат
Павел Зенкин
а новый шарп - не так уж и нужен, жили без него и дальше поживем.
+
источник

🎁

🎁Kopoh🎄 in CODE BLOG / Чат
Павел Зенкин
Мне лично вот это очень зашло, прям не хватает:
Editor Iteration Profiler (EIP) can help you identify bottlenecks in your code during domain reloads (Enter Playmode, Script Compilation, etc.).
In Unity 2020.2, the application that processes the conversion (il2cpp.exe) takes advantage of modern multi-core processors, dramatically decreasing the overall IL2CPP player build times.
Camera.main used to be a performance costly function to call. With this optimization a dedicated list of objects with the main camera tag is maintained, and searching this list is almost instantaneous.
Nested Prefab loading in the editor has been optimized and sped up by up to 20x.
Regarding script dependencies , Prefabs that contain MonoBehaviours will now be in sync with the script and won't lose references in the case of compile errors.
Scene searching is no longer limited to the open Scene; it's now possible to search through all the Scenes and Prefabs of your project at once.
Ого 😲 вот это прикольно, оптимизация префабов в 20 раз
источник

🎁

🎁Kopoh🎄 in CODE BLOG / Чат
Павел Зенкин
Мне лично вот это очень зашло, прям не хватает:
Editor Iteration Profiler (EIP) can help you identify bottlenecks in your code during domain reloads (Enter Playmode, Script Compilation, etc.).
In Unity 2020.2, the application that processes the conversion (il2cpp.exe) takes advantage of modern multi-core processors, dramatically decreasing the overall IL2CPP player build times.
Camera.main used to be a performance costly function to call. With this optimization a dedicated list of objects with the main camera tag is maintained, and searching this list is almost instantaneous.
Nested Prefab loading in the editor has been optimized and sped up by up to 20x.
Regarding script dependencies , Prefabs that contain MonoBehaviours will now be in sync with the script and won't lose references in the case of compile errors.
Scene searching is no longer limited to the open Scene; it's now possible to search through all the Scenes and Prefabs of your project at once.
Так ещё и поиск по всем сценам и префабам проекта
источник

🎁

🎁Kopoh🎄 in CODE BLOG / Чат
Это очень прикольно
источник

ПЗ

Павел Зенкин... in CODE BLOG / Чат
а еще ускорение при сборке, куча оптимизаций, возможность поиска не по одной сцене, а по всем сразу и много-много чего еще) ты сам-то читал ссыль, которую скинул?)
источник

🎁

🎁Kopoh🎄 in CODE BLOG / Чат
Павел Зенкин
а еще ускорение при сборке, куча оптимизаций, возможность поиска не по одной сцене, а по всем сразу и много-много чего еще) ты сам-то читал ссыль, которую скинул?)
Да, но я её мельком взглянул, т.к. спать надо было, а потом времени не было, только домой еду
источник

ПЗ

Павел Зенкин... in CODE BLOG / Чат
уже спецификации шарпа 9 выложили с неделю назад, кстати, а в юньке все еще 7й. эх.
источник

🎁

🎁Kopoh🎄 in CODE BLOG / Чат
А мне попалась песня "фристайла", а я еду в метро
источник