#Удаленно #Екатеринбург
3D-Artist (Unreal) вакансия Ищем Unity/Unreal-художников
Занятость: штат (офис в центре Екатеринбурга), внештат, по проектно, удаленно.
Навыки, которые которым мы будем рады увидеть в кандидате:
Environment
• Terrain sculpting
• Landscape texturing
• Materials creation: Substance Designer, Quixel megascan library
• Foliage modeling: Speedtree
• Level design: assets placement, lightning
Assets
• Architecture models: redy for destruction
• Environment props: rocks, bricks, fences etc.
Characters
• Modeling: concept, high poly, mid poly, LODs
• Materials creation: Substance Painter, Substance Designer
• Rigging: Maya, MotionBuilder
• Record mocap data
• Animation
• Setup in пame engine: setup materials and shaders (skin, hair, eyes), blueprints (animation blueprints realistic behavior), behavior tree
Vehicles
• Modeling: concept, high poly, mid poly, LODs
• Materials creation: Substance Painter, Substance Designer
• Rigging: Maya, MotionBuilder
• Animation
• Setup in пame engine: setup materials and shaders, blueprints (guns animations: moving and shots, animation blueprints, realistic behavior)
Particles VFX
• Realistic particle effects: Niagara vector fields, precomputed volumetric effects: smoke, clouds, Houdini, Maya, Blender
• Destructions: chaos physics
Screen Director
• Non-linear montage in sequencer
Tengo Interactive – это диджитал-продакшн.
Мы создаем проекты hi-end уровня в сферах VR & AR.
Занимаемся интерактивными инсталляциями и шоурумами.
Наши клиенты – крупные компании федерального и международного уровня. Наши офисы открыты в Екатеринбурге, Москве, Амстердаме.
tengointeractive.ruКонтакт:
https://vk.com/keyborg