Size: a a a

2020 March 29

S

Spi in Half-Life Inside
D78515
Ты сейчас описал первый fear
там так-то сюжета больше чем Серьёзном Сэме
источник

Q

QNL in Half-Life Inside
в сэме только нет очерченого сэттинга
источник

Q

QNL in Half-Life Inside
в пэйнкиллере есть например
источник

С

Селёдка in Half-Life Inside
это что за клон фира
источник

S

Spi in Half-Life Inside
QNL
в сэме только нет очерченого сэттинга
на самом деле есть
источник

Q

QNL in Half-Life Inside
Spi
на самом деле есть
ну при желании сэма можно легко закинуть в космос
источник

S

Spi in Half-Life Inside
даже у Дюка есть сюжет
источник

Q

QNL in Half-Life Inside
только форевер не вспоминай
источник

Q

QNL in Half-Life Inside
ебаное говно
источник

S

Spi in Half-Life Inside
я в него так и не поиграл
источник

Q

QNL in Half-Life Inside
и не пробуй
источник

Q

QNL in Half-Life Inside
говно
источник

Q

QNL in Half-Life Inside
уровень постал 3
источник

S

Spi in Half-Life Inside
тут увидел этоhttps://youtu.be/f7Yimxud4UI
источник

RI

Romanov Ivan in Half-Life Inside
О какой старой франшизе может быть речь, если у валв их и так раз два и обчелся
источник

RI

Romanov Ivan in Half-Life Inside
Переслано от QNL
я для себя спрашиваю, ибо кажется хуйня какая-то
источник

RI

Romanov Ivan in Half-Life Inside
Переслано от QNL
"особенно эта часть
источник

RI

Romanov Ivan in Half-Life Inside
Переслано от QNL
I can talk about projects that I've worked on in the last couple years. I can't speak specifically about the development process for Half-Life: Alyx, it's too early for that. [There's] a different project that I worked on last summer and fall, which involved a considerable amount of motion capture. What's interesting to me in that is you won't see my face, but you'll see every gesture and emotional inflection, physical inflections, and then they'll map it, obviously. I mean, they put a million dots on my face. The knowledge that you've got that much nuance to work with, to say nothing of the fact that you have the actual physicality, is really neat.

I was working on that game for quite a while before I knew [what it was]. There was a rehearsal and some recordings, and after one of the recording sessions I was having a drink with the director. He told me what the game was, and nobody knows that this is coming.

I'll announce it on my Twitter feed when I'm allowed to—I'm trying to be circumspect even as I speak with you about it—but this is going to be such a mindblowing re-up from what people have come to know. It's going to really... it's going to make people have a complete re-understanding of what they thought they knew about the story in the game prior to it, and I don't even know if people are expecting it. It's going to be kind of a blast from the past.
источник

ВЁ

Володька ЁЖ... in Half-Life Inside
Romanov Ivan
О какой старой франшизе может быть речь, если у валв их и так раз два и обчелся
Он же ко многим играм был причастен. Не только от Вольво
источник

RI

Romanov Ivan in Half-Life Inside
А мне казалось, что он про Вольво говорит
источник