Size: a a a

2017 January 30

R

Roman in ntwrk
Definiti on 2: SDN is a conceptual framework in which networks are treated as abstractions and are controlled programmatically, with minimal direct “touch” of individual network components.
источник

RD

Roman Dodin in ntwrk
Четко
источник

I

Ilya in ntwrk
Все равно не очень понятно :(
источник

I

Ilya in ntwrk
Это типа 10 маленьких свичей только свичингом занимаются а один большой к ним всем подключен и он занимается  конфигами?
источник

ИZ

Илья Z in ntwrk
Ilya
Все равно не очень понятно :(
понятно что против будущих "сетевых" инженеров мы будем очень крутыми тк знаем как оно реально устроено
источник

ИZ

Илья Z in ntwrk
маки, виланчики, все такое
источник

I

Ilya in ntwrk
Илья Z
понятно что против будущих "сетевых" инженеров мы будем очень крутыми тк знаем как оно реально устроено
=\
источник

I

Ilya in ntwrk
Обидеть-то каждый может, а объяснить - нет.
источник

ИZ

Илья Z in ntwrk
это как ща пхп кодеры на прогеров на ассемблере смотрят
источник

R

Roman in ntwrk
Наоборот
источник

ИZ

Илья Z in ntwrk
ща скорость линков на столько выросла что оптимальное движение трафика никому нахер не надо
источник

I

Ilya in ntwrk
Что плохого в том, что я не знаю, как работает технология о которой я никогда не слышал?
источник

IS

Ilya Somov in ntwrk
Roman
Расскажи нам
Скифор больше расскажет)
источник

R

Roman in ntwrk
Ilya Somov
Скифор больше расскажет)
Так нечестно
источник

UD

Uncel Duk in ntwrk
 I get frustrated with how networking is taught in many places. Rather than approaching it as a science, students are merely told to memorize the specifications of the existing deployed devices. Instead, I believe students should be taught the concepts, such as "how would one acquire a network address without being configured", and then study a bunch of different approaches that could exist, or have existed in other protocols. I believe that understanding design tradeoffs and alternatives will be far more beneficial than memorizing the details of one protocol suite, and will enable the students to think critically, and will increase their ability to design new things.
источник

IS

Ilya Somov in ntwrk
Ну, Я занят пока)
источник

IS

Ilya Somov in ntwrk
Но я ща автоматизацию
источник

UD

Uncel Duk in ntwrk
Минутка пасты
источник

I

Ilya in ntwrk
Я же для этого и спрашиваю, чтобы понять и узнать. Книжки там посоветуете мб какие, поясните реально нужно это или так себе.
источник

I

Ilya in ntwrk
Uncel Duk
 I get frustrated with how networking is taught in many places. Rather than approaching it as a science, students are merely told to memorize the specifications of the existing deployed devices. Instead, I believe students should be taught the concepts, such as "how would one acquire a network address without being configured", and then study a bunch of different approaches that could exist, or have existed in other protocols. I believe that understanding design tradeoffs and alternatives will be far more beneficial than memorizing the details of one protocol suite, and will enable the students to think critically, and will increase their ability to design new things.
Так разве все цисковские экзамены и курсы сбт-наггетс не так построены?
источник