Size: a a a

Atlassian Community at SPb

2020 May 14

КМ

Коротышка Молчун... in Atlassian Community at SPb
это если клауд, если сервер - наверное просто в блоке безопасности)
источник

СВ

Секисов Владислав... in Atlassian Community at SPb
Коротышка Молчун
В настройках профиля
есть такой пункт, но там пусто и добавить нельщя
источник

СВ

Секисов Владислав... in Atlassian Community at SPb
источник

АШ

Андрей Шеховцов... in Atlassian Community at SPb
Секисов Владислав
Коллеги, добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, в каком разделе Jira Service desk можно получить Token?
А можно задачу узнать?
источник

АШ

Андрей Шеховцов... in Atlassian Community at SPb
А то непонятно что и для чего ищется
источник

СВ

Секисов Владислав... in Atlassian Community at SPb
Андрей Шеховцов
А можно задачу узнать?
необходимо по API получать данные задач
источник

СВ

Секисов Владислав... in Atlassian Community at SPb
и использовать вместо обычной авторизации токен
источник

АШ

Андрей Шеховцов... in Atlassian Community at SPb
Если речь про basic auth, то через рест-клиент Postman можно сделать запрос под учёткой и посмотреть код запроса
источник

АШ

Андрей Шеховцов... in Atlassian Community at SPb
там будет токен
источник

AC

Anton Chemlev in Atlassian Community at SPb
тут скорее про OAuth
источник

AC

Anton Chemlev in Atlassian Community at SPb
источник

AC

Anton Chemlev in Atlassian Community at SPb
источник

СВ

Секисов Владислав... in Atlassian Community at SPb
Спасибо, буду смотреть
источник

АШ

Андрей Шеховцов... in Atlassian Community at SPb
+
источник

A

Axenia in Atlassian Community at SPb
Owl_is_out_there (20.99) увеличил карму chemelson (11.96)
источник

I

Ilya in Atlassian Community at SPb
источник

АШ

Андрей Шеховцов... in Atlassian Community at SPb
+)
источник

A

Axenia in Atlassian Community at SPb
Owl_is_out_there (20.99) увеличил карму SLRover (9.42)
источник

AM

Alexey Matveev in Atlassian Community at SPb
As someone who has built and scaled remote, cross-functional teams for years "before it was cool", I am amused to see how polarizing this experience has been for those who are new to this. Some managers are genuinely surprised by teams' ability to work together without having to do an in-person stand-up in the bullpen at 10:00am every morning, and by the fact that the productivity has actually been increasing simply because people don't need to spend hours on commute and have much more uninterrupted time. Some other managers complain about loss of productivity and having a hard time to keep an eye on their employees. Well, guess what. If you have built a solid self-organizing team where people are engaged, that team will find ways to continue functioning well (and, likely, better) - whether co-located or remote. If, however, you feel that you need to keep an eye on your employees in order to keep them productive, it's highly likely that you as a manager failed to build a team you can trust to get the job done without constant supervision. Switch to remote work just made the deficiencies more obvious.
источник

AM

Alexey Matveev in Atlassian Community at SPb
Это один человек из cprime написал. Прям в точку попал. В сипрайм реально люди так работают. Это очень мотивирует.
источник