Size: a a a

2020 October 09

K

Knuckles in Half-Life Inside
Кирилл Луценко
чтобы под 64 переписал
ну так там бомжи и сидели
источник

K

Knuckles in Half-Life Inside
они с релизом тянули почти 7 лет
источник

КЛ

Кирилл Луценко... in Half-Life Inside
хотя в плюсах только кнопку нажать и оно скомпилирует
источник

K

Knuckles in Half-Life Inside
когда тянуть уже стало невозможно релизнули что было
источник

K

Knuckles in Half-Life Inside
поэтому дриста такая глючная
источник

K

Knuckles in Half-Life Inside
но все равно хорошая ос
источник

КЛ

Кирилл Луценко... in Half-Life Inside
вообще васяны-программисты это прикольна
источник

КЛ

Кирилл Луценко... in Half-Life Inside
работает за баночку пива
источник

K

Knuckles in Half-Life Inside
Кирилл Луценко
работает за баночку пива
источник

КЛ

Кирилл Луценко... in Half-Life Inside
нет, там скорее за охоту крепкую
источник

K

Knuckles in Half-Life Inside
Knuckles
Russian Square
хотелось бы ремейк вот этого
источник

🙃🔥

🙃Vova 🔥 in Half-Life Inside
Knuckles
но все равно хорошая ос
ну просто тогда и железо у 99% слабое было
источник

K

Knuckles in Half-Life Inside
там саундтрек гаем вайтмором написан
источник

K

Knuckles in Half-Life Inside
бляяяяя
источник

🙃🔥

🙃Vova 🔥 in Half-Life Inside
если верить английской википедии то пинболл в хр написан на ассемблере
источник

K

Knuckles in Half-Life Inside
This version of Pinball, developed by David Plummer at Microsoft, was a port of the game using the original art and sound, developed in C for cross-platform support because Windows NT supported RISC processors and prior versions of the game contained x86 assembly language and 16-bit logic.
источник

K

Knuckles in Half-Life Inside
немного того
источник

а

а что in Half-Life Inside
🙃Vova 🔥
если верить английской википедии то пинболл в хр написан на ассемблере
если верить английской википедии софт для камер написан на языке кам плюс плюс
источник

а

а что in Half-Life Inside
Knuckles
This version of Pinball, developed by David Plummer at Microsoft, was a port of the game using the original art and sound, developed in C for cross-platform support because Windows NT supported RISC processors and prior versions of the game contained x86 assembly language and 16-bit logic.
давид я тя изнасилую
источник

🙃🔥

🙃Vova 🔥 in Half-Life Inside
Failed attempts for revival through Microsoft Garage
In late 2018, Microsoft employee, Raymond Chen, stated that there were attempts to revive the game through a Microsoft Garage project. However, Microsoft contacted the legal department to check the original license contract (originally written by Cinematronics) and see if they can release the new version for Windows, but it forbid them to be released as an independent entity and was only made to be included with Windows 95 and subsequent Windows operating systems.
источник