Size: a a a

2021 March 22

GK

Gul'dar Ka in 3ds Max
Доброго вечера 😊
источник

m

marchik in 3ds Max
так ребята, всем надо поздороваться, 3715 человек по порядку)
источник

m

marchik in 3ds Max
и вам доброго)
источник

МТ

Мейрам Туяков... in 3ds Max
1. Всем привет
источник

A

Aruz in 3ds Max
2. Доброго времени суток друзья
источник

BA

Bositxon Alauddinov in 3ds Max
3. привет
источник

A

Aruz in 3ds Max
marchik
так ребята, всем надо поздороваться, 3715 человек по порядку)
Так сейчас все серьезно продолжат здороваться 😆😆😆
источник

НИ

Ник Изюмов in 3ds Max
4. В четвертых что ты мне сделаешь? За мат извени.
источник

m

marchik in 3ds Max
Aruz
Так сейчас все серьезно продолжат здороваться 😆😆😆
ну хоть актив чата выясним по количеству
источник

A

Aruz in 3ds Max
marchik
ну хоть актив чата выясним по количеству
Да. А то 3700+ людей и активны всегда в основном 20-30
источник

m

marchik in 3ds Max
Там новый дейлик короны выкатили с пофикшеными ништяками
источник

m

marchik in 3ds Max
источник

m

marchik in 3ds Max
corona-7-3dsmax-daily-2021-03-22.exe

PBR Material
- Added accurate Fresnel for metals into Physical material
- Added translucency color
- Fixed thin glass mode
- Modified presets to use edge + base color based on metal complex IOR, lowered some high albedo values

Changes to UI:
- Introduced edge color and translucency color, moved parameters around accordingly
- Moved plug slot for maps in slate editor to more correspond to the old legacy material
- Moved maps in the common dialog to correspond to their new positions in slate editor
- Fixed some enable/disable issues
- CoronaConverter now converts all materials to the new CoronaPhysicalMtl.
- CoronaConverter now converts CoronaLegacyMtl to CoronaPhysicalMtl.

New
- CoronaDistance map can now compute distance from any scene object.
Note that due to 3ds Max limitations the include/exclude dialog supports only adding geometry objects. Other objects (e.g. camera) can be added only using the "+" button.
- Added options for propagation to some render elements (Mask, ID, Wire color, Zdepth, Texmap)

General
- We now render the image in 32x32 pixel buckets. 5% speedup on average, up to 15% in some scenes.
источник

S

Sergio in 3ds Max
marchik
Там новый дейлик короны выкатили с пофикшеными ништяками
Открываешь vray5 и vraymtl, найди 10 отличий)

Конечно они есть, но считай нет их.
источник

m

marchik in 3ds Max
ну я то в вирее не работаю)
источник

m

marchik in 3ds Max
источник

S

Sergio in 3ds Max
marchik
ну я то в вирее не работаю)
А они добавили, что когда metalnes включаешь, можно было ior регулировать? А то в одном билде они его лочили. В обзоре смотрел.
источник

ОО

Ольга Остапчук... in 3ds Max
Добрый вечер
источник

m

marchik in 3ds Max
Sergio
А они добавили, что когда metalnes включаешь, можно было ior регулировать? А то в одном билде они его лочили. В обзоре смотрел.
только запускаю, щас всё прочекаю, но вроде не должны были) они просто вроде аккуратный френель сделали
источник

W

Wolh in 3ds Max
няшно
источник