Доброе утро, такой вопрос- в Ае как-то можно сделать луп анимацию фрактал нойза? Он у меня заанимирован через эволюшн привязанный к тайм*250. Я просто не очень разбираюсь в том как это работает с точки зрения математики, вся эта схема с эволюшн и тайм, и самим фрактал нойзом. Возможно ли это вообще с фрактал нойзом или там нет циклов(в эволюшн)?
Доброе.
Evolution options разверни, поставь галку Cycle Evolution, при times*250 и Cycles = 1 (там же параметр) цикл будет на 36 фрейме. Cycles=2 на 72 фрейме. При 25 fps
Шо за математика за этими циклами - ХЗ, в хелпе ничего нет на эту тему, всё измеряется словом время.
Creates a cycle of Evolution that loops over the set amount of time. This option forces the Evolution state to return to its starting point, creating a smooth progressive cycle, a nonrepeating cycle, or a loop segment. To ensure that a cycle completes full revolutions, choose a Cycle value that either matches or is evenly divisible by the number of revolutions set for Evolution.
Cycle (in Revolutions)
Specifies the number of revolutions that the noise cycles through before it repeats. The amount of time between Evolution keyframes determines the speed of these Evolution cycles. This option affects only the evolution of the noise, not Transform or other controls. For example, if you view two identical states of noise with different Size or Offset settings, they don’t appear the same.