MS
Size: a a a
MS
BD
MS
MS
BD
MS
MS
AL
RA
position += velocity * t
"дорого/сложно". А от изначальной идеей максимальной гибкости мало чего осталось. При этом условный инди разработчик использует ECS для условного своего рогалика мечты, в котором сущностей будет < 1000 и на кэш локалити можно было бы вообще забить, а вот гибкость как раз хотелось бы иметь.AL
position += velocity * t
"дорого/сложно". А от изначальной идеей максимальной гибкости мало чего осталось. При этом условный инди разработчик использует ECS для условного своего рогалика мечты, в котором сущностей будет < 1000 и на кэш локалити можно было бы вообще забить, а вот гибкость как раз хотелось бы иметь.MS
MS
MS
position += velocity * t
"дорого/сложно". А от изначальной идеей максимальной гибкости мало чего осталось. При этом условный инди разработчик использует ECS для условного своего рогалика мечты, в котором сущностей будет < 1000 и на кэш локалити можно было бы вообще забить, а вот гибкость как раз хотелось бы иметь.AL
MS
AL
ВМ
* It has to work in Chrome. I haven't test it in any other browser.
* It has to look fine in my screen. This means it is not web responsive and I haven't test it in other resolutions or devices.
* The frame rate is not such an important. I'm using the canvas context to draw the frames and although I've tried to do it fast enough, probably there are other faster ways.
* There are not too many error checks.
* Although the sounds can be played using the resources viewer, the game itself doesn't have any sounds.
AL
* It has to work in Chrome. I haven't test it in any other browser.
* It has to look fine in my screen. This means it is not web responsive and I haven't test it in other resolutions or devices.
* The frame rate is not such an important. I'm using the canvas context to draw the frames and although I've tried to do it fast enough, probably there are other faster ways.
* There are not too many error checks.
* Although the sounds can be played using the resources viewer, the game itself doesn't have any sounds.
AL
LM